Dzięki uprzejmości drogerii internetowej SALEM zostałam wybrana do przetestowania kolagenu Platinum firmy Colway. Otrzymałam do przetestowania oto taki zestaw:


Nie ukrywam że z ogromną ciekawością podeszłam do tego testowania, gdyż nigdy nie miałam do czynienia z kolagenem. Po otwarciu słoiczka zobaczyłam że zamiast kremu jest żel. Zawsze myślałam że kolagen jest w formie kremu.


Pierwsza moja myśl to w jaki sposób i ile mam tego zastosować. Wszelkich rad i wskazówek udzieliła mi Dr Google. W okresie testowania rano i wieczorem dokładnie myłam twarz pozostawiając lekko wilgotną skórę. Nakładałam bardzo cienką warstwę kolagenu na twarz i delikatnie go wklepywałam . Po ok. 10 minutach stosowałam krem odpowiednio na dzień lub na noc z tej samej linii kosmetycznej Colway na bazie kolagenu naturalnego.


Zauważyłam że krem na dzień doskonale nadaje się pod makijaż. Po okresie testowania mogę stwierdzić iż jestem miło zaskoczona tym produktem. Mam skórę skłonną do pękających naczynek a po stosowaniu kolagenu zauważyłam sporą poprawę. Zamierzam wypróbować jeszcze Kolagen Naturalny Silver na ciele gdzie mam bardziej popękane naczynka i mam nadzieję że również zobaczę zadowalający efekt.

Jestem bardzo zadowolona z faktu że rozjaśniło mi piegi na twarzy. Może jak będę stosować go dłużej to znikną całkiem? Zobaczymy bo z pewnością powrócę do tego kolagenu.

Wydaje mi się, że moja skóra po stosowaniu Kolagenu Platinum stała się jędrniejsza, bardziej elastyczna i nawilżona, a co najważniejsze na pewno zmniejszyły się rozszerzone pory.

Niestety jestem posiadaczką przebarwień skórnych, gdy przychodzi lato czas wybrać się na wakacje, a więc słońce, plaża no i przebarwienia na skórze. Stosowałam już wiele dermokosmetyków aby pozbyć się tego paskudztwa, nic nie pomagało dopóki nie zaczęłam używać Kolagenu Platinum. Jestem zaskoczona że jeden kosmetyk, a tak wiele ma zastosować.

Koleżanki nie mogły uwierzyć że to wszystko za sprawą kolagenu, były pewne że odwiedziłam kosmetyczkę i poddałam się zabiegom kosmetycznym.

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem Kolagenu Platinum to zapraszam to drogerii internetowej SALEM - Kliknij tutaj


W SKRÓCIE:

ZALETY:
- zmniejszyły mi się pajączki na twarzy
- rozjaśniły piegi
- skóra jest bardziej elastyczna i nawilżona
- zmniejszyły się pory
- rozjaśniły mi się przebarwienia

WADA:
- dość wysoka cena, ale warta zakupu